Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 27. duben 2020

Automatické zobrazení odkazu do e-mailové služby

Přesměruje uživatele přímo do jeho freemailu a zvyšte šanci na potvrzení double opt-in zprávy


Usnadněte cestu uživatele k potvrzení odběru zpráv

Do HTML kódu pop-upu přidejte seznam freemailů, které chcete uživatelům nabídnout:

Příklad pro Yahoo:
<input type="hidden" data-vendor-name="Yahoo" data-vendor-domain="yahoo.com" data-vendor-url="https://email.yahoo.com" />

Vytvořte hidden inputy s atributy data-vendor-name pro název freemailu, data-vendor-domain pro doménu v e-mailové adrese, odkaz (na který bude uživatel přesměrovaný) zapište do atributu data-vendor-domain


Do HTML stránky s poděkováním přidejte následující kód, který zobrazí odkaz pro přesměrování uživatele do freemailu:
<span class="mlctr-email-vendor-link" style="visibility:hidden">
     <a href="%url%" target="_blank">Go to %name%</a>
</span>

Pokud uživatel vložil e-mail v doméně mimo vyjmenované freemaily pomocí hidden inputů, například firemní e-mail, tato hláška se nezobrazí.



POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.