Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 27. duben 2020

Automatické zobrazení odkazu do e-mailové služby

Přesměruje uživatele přímo do jeho freemailu a zvyšte šanci na potvrzení double opt-in zprávy


Usnadněte cestu uživatele k potvrzení odběru zpráv

Do HTML kódu pop-upu přidejte seznam freemailů, které chcete uživatelům nabídnout:

Příklad pro Yahoo:
<input type="hidden" data-vendor-name="Yahoo" data-vendor-domain="yahoo.com" data-vendor-url="https://email.yahoo.com" />

Vytvořte hidden inputy s atributy data-vendor-name pro název freemailu, data-vendor-domain pro doménu v e-mailové adrese, odkaz (na který bude uživatel přesměrovaný) zapište do atributu data-vendor-domain


Do HTML stránky s poděkováním přidejte následující kód, který zobrazí odkaz pro přesměrování uživatele do freemailu:
<span class="mlctr-email-vendor-link" style="visibility:hidden">
     <a href="%url%" target="_blank">Go to %name%</a>
</span>

Pokud uživatel vložil e-mail v doméně mimo vyjmenované freemaily pomocí hidden inputů, například firemní e-mail, tato hláška se nezobrazí.



POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.