Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 11. únor 2020

Mailocator podporuje sdílení kampaní

Mailocator nově podporuje sdílení kampaní mezi dvěma a více účty. Snadno tak nasdílíte svou kampaň agentuře nebo specialistovi, který vám pomůže odhalit problematická místa kampaně nebo vyladí expertní nastavení.

Mailocator nově podporuje sdílení kampaní mezi dvěma a více účty.

Snadno tak nasdílíte svou kampaň agentuře nebo specialistovi, který vám pomůže odhalit problematická místa kampaně nebo vyladí expertní nastavení.

Následující příklad popisuje sdílení ve verzi 2, kde je k dispozici v účtech PRO a AGENCY.

Napřed se ujistěte, že jste umožnili přijetí sdílených kampaní:
Umožněním sdílení se stane váš účet viditelným pro protistranu, která pak bude moci kampaň přidat pod váš účet.
Po úspěšném nasdílení můžete tuto volbu opět vypnout.




Vlastník kampaně následně vloží váš přihlašovací e-mail a potvrdí sdílení.
Pokud proces proběhl správně, na ploše okamžitě uvidíte nasdílenou kampaň do doby, dokud vás vlastník neodebere.












POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.