Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 22. červen 2020

Migrace kampaně do nové verze Mailocatoru

Jak zmigrovat uživatele mezi kampaněmi do nové verze Mailocatoru?

Při migraci do Mailocatoru 2 doporučujeme také přenést nastavení preferencí publika z předchozí kampaně. Bez tohoto nastavení budou všichni návštěvníci považovaní za nezkonvertované uživatele a mohou se jim zobrazit objekty (pop-upy), ve kterých již došlo k přihlášení k newsletteru nebo jinému druhu konverze.

Takové chování by mohlo být považováno za obtěžující, proto je třeba jednoduše přenést preference uživatelů tak, že zadáte ID kampaně z původní verze Mailocatoru.


Kde najdete ID kampaně?

Najděte si i původní snippet, který bude vložený ve stránkách, v GTM nebo jej najdete přímo v původní verzi Mailocatoru, např.
<script>
    (function(e,a,d,b,c){a.mlctr={p:"https://app.mailocator.com",cpg:"12345678Abcdefghijkl"};
    b=a.createElement(d);c=a.getElementsByTagName(d)[0];b.async=1;
    b.src=a.mlctr.p+"/_/s/"+a.mlctr.cpg+"/ml.js";
    c.parentNode.insertBefore(b,c)})(window,document,"script");
</script>


Zkopírujte si ID kampaně z konce druhého řádku 12345678Abcdefghijkl


Migrace kampaně

V Mailocatoru 2 ve Scénářích otevřete Nastavení, vložte do pole pro migraci kampaně a uložte.







POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.