Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 2. květen 2020

Odpočet času do konce kampaně

K jakékoli kampani můžete přidat odpočítávání času do jejího konce


Nasazení odpočítávání času

Vlastnosti odpočítávání:
Odpočítávání se zobrazí automaticky po zobrazení pop-upu.
Pokud je dosaženo časové hranice, na určeném místě se zobrazí informace o konci akce.
Vzhled můžete kompletně řídit pomocí CSS.
Můžete zobrazit dny, hodiny, minuty a vteřiny.

Do HTML kódu vložte následující značky:
<div class="mlctr-ext-countdown" data-end="20301231240000" data-end-message="Oops, campaign has been finished!">
     <span class="day"></span> days,
     <span class="hour"></span> hours,
     <span class="min"></span> minutes
     <span class="sec"></span> seconds left
</div>


Nastavte parametry pro odpočítávání:
do atributu data-end vložte konec akce ve formátu YYYYMMDDhhmmss a
do atributu data-end-message vložte text, který se zobrazí namísto odpočítávání ve chvíli, kdy akce skončila.



POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.