Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 2. květen 2020

Konfirmační checkbox, podmíněný souhlas s podmínkami

Nastavení pop-upu s potvrzeným souhlasem zpracování osobních dat nebo jiným souhlasem


Pop-up s potvrzeným souhlasem

Přidání checkboxu je snadné:
buď jej přímo v Designeru přetáhněte na požadované místo,
nebo ho vytvořte pomocí jednoduchých značek přímo v HTML zdroji vašeho pop-upu.



Do HTML kódu vložte následující značku, kde atribut name obsahuje mlctr-verification
<input type="checkbox" name="mlctr-verification" />




Na vhodné místo přidejte kontejner s upozorněním, které se zobrazí ve chvíli, kdy se uživatel pokusí odeslat nepotvrzená data.
Kontejner musí mít přiřazenou třídu mlctr-verification-alert
<div class="mlctr-verification-alert">
      Please confirm your request before sumbit
</div>







Vynucení podmínek a povinná pole

Jakékoli pole, checkbox, select nebo jiný input můžete označit jako povinný, bez jehož vyplnění nelze data formuláře (pop-upu) odeslat.
Buď přímo v Designeru označte pole jako povinné,
nebo ke značce s povinným údajem přidejte atribut mlctr-required
Příklad:
<input type="checkbox" name="opt_confirmation" value="yes" mlctr-required="true" />



POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.