Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 9. říjen 2020

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Názvy polí

Aby se ostatní data kromě e-mailu mohla správně předat, je třeba znát názvy polí ve vašem nástroji pro e-mail marketing (Maileon aj.)

Pole zpravidla naleznete v seznamu kontaktů, kde bývají předvolená systémová pole (příjmení, jméno...) a pak také pole, která si můžete sami vytvořit (custom fields).

Přihlaste se do svého nástroje.
Otevřete seznam kontaktů a prohlédněte si seznam polí.
Pokud chcete přidat vlastní pole, přidejte je a pojmenujte.




Přejděte do Mailocatoru a otevřete v Designeru svůj pop-up

Ve výběru objektů zvolte formulářové prvky a přetáhněte objekt na požadované místo.
Nyní stačí přiřadit k objektu přesný název ze seznamu kontaktů nástroje pro e-mail marketing, buď v Designeru nebo přímo úpravou HTML.


   

Systémová pole - přiřazení

Vložení v Designeru

Otevřete záložku formuláře.
Vyberte požadované pole.
V nastavení pole vyberte výchozí pole s poznámkou SYS.





Vložení přímo do HTML zdroje

Systémová pole mají vždy povinnou předponu sys_
Pokud se systémové pole jmenuje FIRST_NAME, zapište jako název sys_FIRST_NAME

<input type="text" name="sys_FIRST_NAME" value="" />



Uživatelsky vytvořená pole - přiřazení

Vložení v Designeru

Otevřete záložku formuláře.
Vyberte požadované pole.
V nastavení pole vyberte uživatelské pole s poznámkou OPT.




Vložení přímo do HTML zdroje

Uživatelsky vytvořená pole mají vždy povinnou předponu opt_
Pokud se vlastní pole jmenuje promocode, zapište jako název opt_promocode

<input type="hidden" name="opt_promocode" value="123" />

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.