Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 6. říjen 2020

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

K čemu Scénář slouží?



Představuje kompletní přehled vašich kampaní.
Zapíná a vypíná kampaně, řídí zobrazení kampaně na různých zařízeních.
Přiřazuje obsah a design k jednotlivým kampaním.
U konverzních kampaní umožňuje spouštět A/B testy.
Spravuje konfigurace kampaní, filtry a animace.
Umožňuje rychlou úpravu textového obsahu.




Zobrazení scénáře může mít tři režimy:

Kampaň běží a je viditelná všem uživatelům
Kampaň běží v testovacím módu a je viditelná pouze v Laboratoři, která slouží k testování a ladění scénářů bez toho, aby takové kampaně viděli běžní uživatelé
Kampaň je skrytá a nezobrazuje se 



U aktivní kampaně si můžete kdykoli zobrazit její náhled.
Náhled je plně aktivní, můžete si vyzkoušet celý akviziční proces získání e-mailové adresy.



Kampaň si můžete pojmenovat, toto jméno následně najdete i ve Statistikách a dalších aplikacích.




Každý typ kampaně má svá specifická nastavení, která najdete vždy na prvním místě.




Univerzální pravidla pro spuštění kampaně.
Mezi základní patří publikum, čas nebo den, pořadí návštěvy a řada dalších užitečných omezení, která zobrazí kampaň jen tomu, komu je určena.





Filtry ovlivňují zobrazení na základě dat stránky - externí kampaně (UTM), cookies, dataLayeru a URL.




Kampani můžete přidat efekt pro zobrazení - najetí ze strany, zoom, fade-in a další.




Pokud jde o e-mail marketingovou kampaň nebo pop-up, můžete připojit doručování promo kódů (dárkové poukazy, kupóny, slevy).




Řízení zobrazení vám umožní nastavit design a obsah pro konkrétní zařízení.
Pro konkrétní zařízení můžete kampaň také úplně vypnout.
Můžete rychle upravit textový obsah.
Můžete otevřít obsah v Designeru.
Můžete přiřadit jiný design, nebo vytvořit úplně nový vzhled a obsah.




Pro spuštění A/B testu stačí přidat design do varianty B.




V kontextovém menu najdete další (expertní) volby kampaně.
První 4 kampaně jsou výchozí a nelze je klonovat ani mazat.


POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.