Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 6. říjen 2020

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

K čemu Scénář slouží?



Představuje kompletní přehled vašich kampaní.
Zapíná a vypíná kampaně, řídí zobrazení kampaně na různých zařízeních.
Přiřazuje obsah a design k jednotlivým kampaním.
U konverzních kampaní umožňuje spouštět A/B testy.
Spravuje konfigurace kampaní, filtry a animace.
Umožňuje rychlou úpravu textového obsahu.




U aktivní kampaně si můžete kdykoli zobrazit její náhled.
Náhled je plně aktivní, můžete si vyzkoušet celý akviziční proces získání e-mailové adresy.
Náhled nelze spustit, pokud je kampaň pozastavená.





Kampaň si můžete pojmenovat, toto jméno následně najdete i ve Statistikách a dalších aplikacích.




Každý typ kampaně má svá specifická nastavení, která najdete vždy na prvním místě.




Univerzální pravidla pro spuštění kampaně.
Mezi základní patří publikum, čas nebo den, pořadí návštěvy a řada dalších užitečných omezení, která zobrazí kampaň jen tomu, komu je určena.





Filtry ovlivňují zobrazení na základě dat stránky - externí kampaně (UTM), cookies, dataLayeru a URL.




Kampani můžete přidat efekt pro zobrazení - najetí ze strany, zoom, fade-in a další.




Pokud jde o e-mail marketingovou kampaň nebo pop-up, můžete připojit doručování promo kódů (dárkové poukazy, kupóny, slevy).




Řízení zobrazení vám umožní nastavit design a obsah pro konkrétní zařízení.
Pro konkrétní zařízení můžete kampaň také úplně vypnout.
Můžete rychle upravit textový obsah.
Můžete otevřít obsah v Designeru.
Můžete přiřadit jiný design, nebo vytvořit úplně nový vzhled a obsah.




Pro spuštění A/B testu stačí přidat design do varianty B.




V kontextovém menu najdete další (expertní) volby kampaně.
První 4 kampaně jsou výchozí a nelze je klonovat ani mazat.


POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.