Slevové kódy
Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní
Slevové kódy si můžete rozdělit do setů a každý set použít pro konkrétní kampaň - jinou sérii kódů můžete použít pro exit-intent a jinou třeba pro welcome.
Po úspěšném odeslání e-mailové adresy je slevový kód předaný e-mailovému nástroji, který ho doručí uživateli.
Po úspěšném zpracování můžete nechat slevový kód zobrazit přímo v děkovací hlášce.
Typy slevových kódů
Unikátní kódy - každý zákazník získá svůj unikátní kód.
Denní kód - všichni zákazníci obdrží během jednoho dne stejný kód s omezenou platností.
Kódy získané v reálném čase z externího API - více k tomuto tématu
Vložení slevových kódů do Mailocatoru

Vyberte Promoční a dárkové kódy.


Vytvoření a naplnění nového zásobníku kódů
Zvolte způsob přidělení kódů - denní (všichni uživatelé obdrží v jednom dni stejný kód) nebo unikátní - (každý uživatel obdrží vlastní kód).
Pojmenujte zásobník kódů.
Vložte kódy v platném tvaru ve formátu CSV.
Formát řádku CSV
Řádek musí ždy obsahovat: kód, datum expirace ve tvaru RRRRMMDD a textovou informaci (název slevy, akce,...) oddělené středníkem, znaková sada UTF-8.
Příklad:
code-123;20201224;Vánoční kód
je kód, který obdrží všichni zákazníci 24. 12. 2020.
Manažer slevových kódů
Vidíte přehled zásobníků slevových kódů.
Číslo ukazuje počet dostupných nevyužitých kódů.
Zásobníky můžete doplnit nebo smazat.
Upozornění na docházející kódy v zásobníku
V nastavení Oznámení si můžete nechat poslat e-mailem zprávu s upozorněním dříve, než se zásobník vyprázdní.
Přiřazení kódů ke kampani

Kódy lze připojit ke všem kampaním, které podporují e-mail marketing.

Expertní nastavení
<input type="hidden" name="opt_promocode_set" value="Unique codes"/>
value
musí obsahovat platný název zásobníku.