Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 13. září 2020

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Jak se zpracovávají slevové kódy
Slevové kódy si můžete rozdělit do setů a každý set použít pro konkrétní kampaň - jinou sérii kódů můžete použít pro exit-intent a jinou třeba pro welcome.
Po úspěšném odeslání e-mailové adresy je slevový kód předaný e-mailovému nástroji, který ho doručí uživateli.
Po úspěšném zpracování můžete nechat slevový kód zobrazit přímo v děkovací hlášce.

Typy slevových kódů
Unikátní kódy - každý zákazník získá svůj unikátní kód.
Denní kód - všichni zákazníci obdrží během jednoho dne stejný kód s omezenou platností.
Kódy získané v reálném čase z externího API - více k tomuto tématu


Vložení slevových kódů do Mailocatoru


Otevřete Vlastnosti a nastavení.
Vyberte Promoční a dárkové kódy.








V manažeru kódů vyberte Vytvořit novou skupinu promočních kódů.







Vytvoření a naplnění nového zásobníku kódů

Zvolte způsob přidělení kódů - denní (všichni uživatelé obdrží v jednom dni stejný kód) nebo unikátní - (každý uživatel obdrží vlastní kód).
Pojmenujte zásobník kódů.
Vložte kódy v platném tvaru ve formátu CSV.

Formát řádku CSV
Řádek musí ždy obsahovat: kód, datum expirace ve tvaru RRRRMMDD a textovou informaci (název slevy, akce,...) oddělené středníkem, znaková sada UTF-8.
Příklad: code-123;20201224;Vánoční kód je kód, který obdrží všichni zákazníci 24. 12. 2020.







Manažer slevových kódů

Vidíte přehled zásobníků slevových kódů.
Číslo ukazuje počet dostupných nevyužitých kódů.
Zásobníky můžete doplnit nebo smazat.

Upozornění na docházející kódy v zásobníku
V nastavení Oznámení si můžete nechat poslat e-mailem zprávu s upozorněním dříve, než se zásobník vyprázdní.







Přiřazení kódů ke kampani



Ve Scénářích vyberte kampaň a klikněte na ikonu dárku.
Kódy lze připojit ke všem kampaním, které podporují e-mail marketing.


Přiřaďte ke kampani požadovaný zásobník.




Expertní nastavení

Odesláním hidden inputu s názvem zásobníku můžete dynamicky přiřazovat zásobníky různým designům napříč kampaní - např. při A/B testování:

<input type="hidden" name="opt_promocode_set" value="Unique codes"/>

value musí obsahovat platný název zásobníku.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.