Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 2. říjen 2020

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Podmínky připojení k externímu API

API musí být přístupné bez ověření (ověřovací metody jménem a heslem nejsou podporované).
Po zavolání se očekávají data ve formátu JSON, který obsahuje kód a volitelně doplňující text - například výši slevy.


Otevřete Vlastnosti a nastavení.
Vyberte Promoční a dárkové kódy.
Pokračujte tlačítkem Vytvořit zásobník kódů.








Vyberte možnost Kódy z API.
Pojmenujte skupinu kódů (v tomto případě API konektor).
Zadejte adresu rozhraní, ze kterého se budou kódy číst.
Uveďte název vlastnosti vrácené JSON struktury, která obsahuje promo kód.
Pokud chcete předat také textovou informaci, zadejte název této vlastnosti ve vráceném JSONu.




Od této chvíle se automaticky doplní slevové kódy do pop-upu a předají se e-mailovému nástroji ve chvíli, kdy uživatel potvrdí odběr newsletterů.






Ve Scénářích vyberte kampaň a klikněte na ikonu dárku.
Kódy lze připojit ke všem kampaním, které podporují e-mail marketing.



Přiřaďte ke kampani požadovaný zásobník – API konektor.





Informaci o správném načtení a předání kódu najdete v Monitoringu vašeho projektu.
V případě, že došlo k chybě (červený řádek), klikněte na tento řádek a získáte podrobné informace o zpracování požadavku, které vám pomohou chybu odstranit.




POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.