Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 25. květen 2020

Sloučení hodnot z více inputů do jedné

Mailocator umožňuje před odesláním serializovat odeslaná data z formuláře do jednoho pole, což je užitečné například u odeslání datumu.


Případová studie:
Sloučení měsíce a roku do jednoho pole a jeho odeslání do ESP

Podívejte se, jak snadno lze sloučit hodnoty ze dvou výběrů - měsíce a roku - do jednoho pole a odeslat toto pole do nástroje třetí strany (odběr newsletterů).

Vytvořte potřebné tagy select a doplňte potřebné volby, například:
<select name="year">
    <option value="1999">1999</option>
    <option value="2019">2019</option>
    <option value="2029">2029</option>
</select>

<select name="mon">
    <option value="jan">jan</option>
    <option value="feb">feb</option>
</select>







Přidejte hidden input, který bude obsahovat sloučenou hodnotu měsíce a roku.

Pojmenujte input podle názvu custom fieldu ve vašem nástroji a přidejte předponu opt_, tedy například opt_date
Přidejte atribut data-merge a jako jeho hodnotu vložte názvy ze selectů pro měsíc a rok year|mon oddělené znakem |
Inputu přidejte třídu mlctr-ext-merge

<input type="hidden" name="opt_date" data-merge="year|mon" class="mlctr-ext-merge"/>





Sloučit lze libovolný počet hodnot.
Pro tuto funkci zapněte Rozšíření Mailocatoru v nastavení verze.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.