Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 25. květen 2020

Sloučení hodnot z více inputů do jedné

Mailocator umožňuje před odesláním serializovat odeslaná data z formuláře do jednoho pole, což je užitečné například u odeslání datumu.


Případová studie:
Sloučení měsíce a roku do jednoho pole a jeho odeslání do ESP

Podívejte se, jak snadno lze sloučit hodnoty ze dvou výběrů - měsíce a roku - do jednoho pole a odeslat toto pole do nástroje třetí strany (odběr newsletterů).

Vytvořte potřebné tagy select a doplňte potřebné volby, například:
<select name="year">
    <option value="1999">1999</option>
    <option value="2019">2019</option>
    <option value="2029">2029</option>
</select>

<select name="mon">
    <option value="jan">jan</option>
    <option value="feb">feb</option>
</select>







Přidejte hidden input, který bude obsahovat sloučenou hodnotu měsíce a roku.

Pojmenujte input podle názvu custom fieldu ve vašem nástroji a přidejte předponu opt_, tedy například opt_date
Přidejte atribut data-merge a jako jeho hodnotu vložte názvy ze selectů pro měsíc a rok year|mon oddělené znakem |
Inputu přidejte třídu mlctr-ext-merge

<input type="hidden" name="opt_date" data-merge="year|mon" class="mlctr-ext-merge"/>





Sloučit lze libovolný počet hodnot.
Pro tuto funkci zapněte Rozšíření Mailocatoru v nastavení verze.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.