Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 21. říjen 2020

Spuštění kampaně pomocí URL

Kampaně nebo designy Mailocatoru lze také kdykoli vyvolat pomocí parametru v URL adrese vašich stránek


Parametr "mailocator="

Spuštění pomocí URL ve vašich stránkách se děje pomocí parametru mailocator
https://example.com/query/?mailocator=123






Vyvolání kampaně prostřednictvím URL

ID kampaně získáte v záložce Události (Events) ve vlastnostech kampaně.

zkopírujte ID a použijte ho v URL adrese následujícím způsobem
kampaň musí být aktivní (spuštěná)
https://example.com/query/?mailocator=1103




Případová studie:
Zobrazení pop-upu jako landing page vytvořené v Mailocatoru

Většina e-mailových nástrojů umožňuje předání stránky s poděkováním po dokončení procesu přihlášení. Obvykle ale nový odběratel skončí na stránce, která je slepá nebo vyžaduje další navigaci. Navíc často mimo doménu, na které došlo k přihlášení k odběru.

Řešením je poděkovat uživateli tam, kde registrační proces spustil a neodvádět ho z e-shopu nebo stránek.


V případě nástroje Mailkit stačí například přidat do HTML kódu s pop-upem nebo infoboxem následující značku (se správnou doménou a číslem kampaně):

<input type="hidden" name="sys_return_url" value="https://example.com/?mailocator=12345">

Po potvrzení k přihlášení je uživatel vrácený zpět do e-shopu, kde se mu zobrazí okno s poděkováním.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.