Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 27. srpen 2020

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Jak vytvořit stírací los a zobrazit výhru?


Ve Scénářích si vytvořte novou kampaň typu Stírací los

Vyberte kampaň Stírací los.
Zvolte šablonu, která vám vyhovuje.






Zvolte si barevné schéma




Nastavte základní barevnost.
Barevnost můžete kdykoli upravit pomocí Designeru, pokud máte verzi PRO nebo vyšší.
Oblast, kterou vidíte v náhledu, překryje obrázek, který přidáte v dalším kroku.





Nastavení Stíracího losu



Nastavte rozsah plochy v %, kterou je třeba setřít, aby byl los považovaný za setřený. Výchozí doporučená hodnota je 50 %.
Můžete přiřadit akci, která má nastat po setření plochy. Ve většině případů je součástí zakrytého obsahu tlačítko, přes které uživatel provede akci sám a stačí tak ponechat volbu "Nedělat nic".
Nahrajte obrázek, který zakryje obsah. Obrázek musí být dostatečně veliký na to, aby zakryl potřebou oblast, ve výchozím návrhu postačí rozměry 250 x 200 pixelů. Můžete také použít výchozí obrázek, který se přiřadí kliknutím na tlačítko "Použít výchozí obrázek".







Náhled okna se zakrytým obsahem



Použitý je výchozí obrázek

Obrázky mohou být PNG, JPG nebo SVG.
Maximální velikost jednoho obrázku je 50 KB.
Obrázky je možné smazat, ale ne přesouvat.


Náhled okna s částečně setřeným obrázkem









Expertní nastavení

Následuje popis CSS tříd a HTML elementů, které ovlivňují chování a vzhled kalendáře

element s třídou .mlctr-scratch-viewport ohraničuje oblast, která se automaticky překryje obrázkem. Můžete tedy nastavit přesné rozměry oblasti a k ní připravit odpovídající obrázek.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Scénář v Mailocatoru

Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Slevové kódy získávané z API v reálném čase

Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Příprava výherního kalendáře (Adventní kalendář)

Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.