Tagy pro nahrazení obsahu
Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.
Proč propisovat data do obsahu?
můžete personalizovat sdělení i oslovení
zopakování e-mailu nebo jména působí lépe
můžete pracovat se zobrazením dárkových (promo) kódů
snadno přenesete jakoukoli hodnotu z dataLayeru (GTM) do hidden inputů a obohatíte svou databázi
Zobrazení e-mailové adresy
[EMAIL]
nebo %%email%%
Do poděkování tak můžete vložit zprávu:
Please, check your mailbox %%email%% and confirm subscription.
Interpretace hodnot z formulářových elementů
%%name_of_input%%
kamkoli do textu.Pokud například víte, že se uživatele pohybuje v sekci Fotoaparáty a máte tuto preferenci uloženou v hidden inputu, můžete s její pomocí přizpůsobit text:
<input type="hidden" name="opt_category" value="cameras"/>
<h1>Ready for fresh news about %%opt_category%% ?</h1>
...
Ovlivnění CSS tříd je možné stejným způsobem, například:
<style>
.popup-background-img-apple: {background-image(url:green-apple.png)}
.popup-background-img-orange: {background-image(url:orange.png)}
<style>
...
<div class="mlctr-popup popup-background-img-%%fruit%%">
...
Přenášení dárkových kódů
pro zobrazení kódu
{{PROMO_CODE}}
pro zobrazení popisu kódu nebo výhry
{{PROMO_CODE_TEXT}}
Přenášení obsahu dataLayeru
pro vložení kódu z dataLayeru použijte konvenci
{{dataLayer[1].category}}
Takto například pošlete kategorii společně se sebraným kontaktem do nástroje pro rozesílku newsletterů:
<input type="hidden" name="opt_category" value="{{dataLayer[1].category}}"/>