Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 17. listopad 2020

Tagy pro nahrazení obsahu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Proč propisovat data do obsahu?

zajistíte kontinuitu mezi obsahem stránky a sdělením v kampani a vyhnete se univerzálním textům
můžete personalizovat sdělení i oslovení
zopakování e-mailu nebo jména působí lépe
můžete pracovat se zobrazením dárkových (promo) kódů
snadno přenesete jakoukoli hodnotu z dataLayeru (GTM) do hidden inputů a obohatíte svou databázi



Zobrazení e-mailové adresy

Pro zopakování e-mailové adresy do poděkování můžete použít tag [EMAIL] nebo %%email%%

Do poděkování tak můžete vložit zprávu:
Please, check your mailbox %%email%% and confirm subscription.



Interpretace hodnot z formulářových elementů

Obsah všech inputů (nejčastěji typu hidden, email, text, number, checkbox, radio) můžete přenášet konvencí %%name_of_input%% kamkoli do textu.

Pokud například víte, že se uživatele pohybuje v sekci Fotoaparáty a máte tuto preferenci uloženou v hidden inputu, můžete s její pomocí přizpůsobit text:

<input type="hidden" name="opt_category" value="cameras"/>
<h1>Ready for fresh news about %%opt_category%% ?</h1>
...


Ovlivnění CSS tříd je možné stejným způsobem, například:

<style>
.popup-background-img-apple: {background-image(url:green-apple.png)}
.popup-background-img-orange: {background-image(url:orange.png)}
<style>
...
<div class="mlctr-popup popup-background-img-%%fruit%%">
...




Přenášení dárkových kódů

Pokud potřebujete v poděkování (pokud k vygenerování nedošlo dříve) zobrazit dárkový kód a/nebo jeho popis, použijte konvenci:
pro zobrazení kódu {{PROMO_CODE}}
pro zobrazení popisu kódu nebo výhry {{PROMO_CODE_TEXT}}


Přenášení obsahu dataLayeru

Jednoduše můžete přenášet data z dataLayeru a obohacovat své kontakty o další data.
pro vložení kódu z dataLayeru použijte konvenci {{dataLayer[1].category}}

Takto například pošlete kategorii společně se sebraným kontaktem do nástroje pro rozesílku newsletterů:
<input type="hidden" name="opt_category" value="{{dataLayer[1].category}}"/>




POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Tagy pro nahrazení obsahu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Akce setval – změna hodnot ve formulářích Mailocatoru

Pro dynamické změny výchozí hodnoty v pop-upech lze použít akci setval

Automatické opravy překlepů v e-mailových adresách

Mailocator dokáže na základě strojového učení opravit řadu běžných překlepů v e-mailové adrese a upozornit na ně uživatele.

Změny v importu slevových kódů od 1. 12. 2020

Pokud používáte v Mailocatoru slevové kódy, prosím, věnujte pozornost následující informaci

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.