Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 17. listopad 2020

Tagy pro nahrazení obsahu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Proč propisovat data do obsahu?

zajistíte kontinuitu mezi obsahem stránky a sdělením v kampani a vyhnete se univerzálním textům
můžete personalizovat sdělení i oslovení
zopakování e-mailu nebo jména působí lépe
můžete pracovat se zobrazením dárkových (promo) kódů
snadno přenesete jakoukoli hodnotu z dataLayeru (GTM) do hidden inputů a obohatíte svou databázi



Zobrazení e-mailové adresy

Pro zopakování e-mailové adresy do poděkování můžete použít tag [EMAIL] nebo %%email%%

Do poděkování tak můžete vložit zprávu:
Please, check your mailbox %%email%% and confirm subscription.



Interpretace hodnot z formulářových elementů

Obsah všech inputů (nejčastěji typu hidden, email, text, number, checkbox, radio) můžete přenášet konvencí %%name_of_input%% kamkoli do textu.

Pokud například víte, že se uživatele pohybuje v sekci Fotoaparáty a máte tuto preferenci uloženou v hidden inputu, můžete s její pomocí přizpůsobit text:

<input type="hidden" name="opt_category" value="cameras"/>
<h1>Ready for fresh news about %%opt_category%% ?</h1>
...


Ovlivnění CSS tříd je možné stejným způsobem, například:

<style>
.popup-background-img-apple: {background-image(url:green-apple.png)}
.popup-background-img-orange: {background-image(url:orange.png)}
<style>
...
<div class="mlctr-popup popup-background-img-%%fruit%%">
...




Přenášení dárkových kódů

Pokud potřebujete v poděkování (pokud k vygenerování nedošlo dříve) zobrazit dárkový kód a/nebo jeho popis, použijte konvenci:
pro zobrazení kódu {{PROMO_CODE}}
pro zobrazení popisu kódu nebo výhry {{PROMO_CODE_TEXT}}


Přenášení obsahu dataLayeru

Jednoduše můžete přenášet data z dataLayeru a obohacovat své kontakty o další data.
pro vložení kódu z dataLayeru použijte konvenci {{dataLayer[1].category}}

Takto například pošlete kategorii společně se sebraným kontaktem do nástroje pro rozesílku newsletterů:
<input type="hidden" name="opt_category" value="{{dataLayer[1].category}}"/>




POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.