Podmíněné spuštění kampaní Mailocatoru na základě datové vrstvy dataLayer
29. září 2022Pokud potřebujete některé kampaně směrovat do CRM, jiné do e-mailového nástroje a výsledky z dotazníků naopak ukládat do nezávislé databáze, i takové řešení lze snadno nastavit.
4. leden 2022Mailocator umožňuje pomocí kampaně Souhlas s cookies (Consent) vytvořit dialog pro udělení souhlasu či nesouhlasu s cookie a následně řídit spuštění komponent třetích stran na vašem webu.
10. prosinec 2021Slučování libovolných polí a automatické plnění vybraných polí řadou systémových hodnot
2. listopad 2021Mailocator dokáže předat správně vyskloňované jméno automaticky a ušetřit vám starosti s převodem do 5. pádu.
5. říjen 2021Označte místo, které spustí kampaň ve chvíli, kdy na něj uživatel umístí kurzor nebo se jej dotkne na dotykovém zařízení
5. červenec 2021Špičkový e-mailingový nástroj nabízí maximální doručitelnost, přesnou segmentaci a vysokou míru automatizace.
15. červen 2021Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.
10. květen 2021Pomocí událostí můžete chytře řídit sled kampaní v celém workflow scénáře a zobrazovat mnohem relevantnější a přesně cílený obsah v reálném čase.
15. duben 2021Jak na odeslání dat z formuláře umístěného ve vašich stránkách do Mailocatoru?
8. březen 2021Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem
12. únor 2021Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.
28. leden 2021Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.
11. leden 2021Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.
18. prosinec 2020Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele
30. listopad 2020Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru
25. listopad 2020Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.
17. listopad 2020Pro dynamické změny výchozí hodnoty v pop-upech lze použít akci setval
13. listopad 2020Mailocator dokáže na základě strojového učení opravit řadu běžných překlepů v e-mailové adrese a upozornit na ně uživatele.
4. listopad 2020Pokud používáte v Mailocatoru slevové kódy, prosím, věnujte pozornost následující informaci
30. říjen 2020Pokud byste se v roce 2009 zeptali marketingových specialistů na budoucnost e-mailingu, nepochybně by řada odpovědí předvídala ústup ze slávy a nevalnou perspektivu.
28. říjen 2020Potřebujete losovat náhodnou výhru anebo kód ke gamifikačnímu pop-upu? Mailocator umožňuje jednoduše nastavit pravděpodobnost na setinu procenta, náhodně vybrat výhru a doručit ji do e-mailového nástroje.
27. říjen 2020Kampaně nebo designy Mailocatoru lze také kdykoli vyvolat pomocí parametru v URL adrese vašich stránek
21. říjen 2020Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?
9. říjen 2020Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.
6. říjen 2020Mailocator umožňuje kromě zásobníků kódů číst slevové kódy v reálném čase z externího API, zobrazit je v děkovné stránce a předat do e-mailového nástroje.
2. říjen 2020Mailocator obsahuje předpřipravené šablony pro akční kalendáře, které uživatelům odkryjí výhru pro konkrétní den výměnou za e-mailovou adresu. Jednoduše tak připravíte třeba adventní kalendář se slevou nebo akcí na každý den.
20. září 2020Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní
13. září 2020Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.
27. srpen 2020Dynamická změna události onSubmit na základě chování uživatele
11. srpen 2020Ovládání Mailocatoru pomocí Akcí otevírá řadu možností pro modelování vašich kampaní
3. srpen 2020V Mailocatoru můžete používat vlastní HTML/CSS kód tak, aby bylo možné postavit pop-up (nebo jakýkoli objekt) bez omezení a na míru.
1. srpen 2020Spustili jsme API pro Mailocator 2 - podívejte se, jaká data nyní můžete získat automatizovanými procesy
15. červenec 2020Jak zmigrovat uživatele mezi kampaněmi do nové verze Mailocatoru?
22. červen 2020Jak zavolat funkci javascriptu ve chvíli, kdy je Mailocator spuštěný?
15. červen 2020Jak propojit Mailocator s e-shopem nebo webovými stránkami?
5. červen 2020Mailocator umožňuje před odesláním serializovat odeslaná data z formuláře do jednoho pole, což je užitečné například u odeslání datumu.
25. květen 2020Naneštěstí to nevypadá, že bychom byli ušetřeni posledních verzí e-mailového klienta Outlook, stejně tak nemůžeme očekávat, že by Outlook začal být minoritou mezi e-mailovými klienty příjemců našich newsletterů.
16. květen 2020Podle posledního výzkumu Return Path je tomu skutečně tak. Čím víc e-mailů prý pošlete, tím více peněz vyděláte. Platí to ale pokaždé?
4. květen 2020K jakékoli kampani můžete přidat odpočítávání času do jejího konce
2. květen 2020Nastavení pop-upu s potvrzeným souhlasem zpracování osobních dat nebo jiným souhlasem
2. květen 2020Přesměruje uživatele přímo do jeho freemailu a zvyšte šanci na potvrzení double opt-in zprávy
27. duben 2020Videonávod na uložení šablony z editoru do nástroje pro hromadnou rozesílku
15. duben 2020Máme pro vás několik rad a tipů, které vám mohou pomoci vyhnout se počátečním chybám, nastartovat celý marketingový proces a zůstat v mantinelech GDPR.
11. duben 2020Mailocator nově podporuje sdílení kampaní mezi dvěma a více účty. Snadno tak nasdílíte svou kampaň agentuře nebo specialistovi, který vám pomůže odhalit problematická místa kampaně nebo vyladí expertní nastavení.
11. únor 2020Mailocator umožňuje jednoduše odeslat data do e-mailového nástroje bez jakéhokoli programování. Přečtěte si návod pro aplikaci Ecomail.
27. listopad 2019V soutěži WebTOP100 budou už potřetí hodnoceny nejlepší tuzemské e-mailové kampaně. Ty skutečně nejlepší e-maily ale vznikají na západ od našich hranic, kde už zákazníci mají možnost z e-mailu třeba hodnotit zakoupené zboží nebo hlasovat v soutěži.
7. říjen 2019Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.
Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.
Zeptejte se...Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.
- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení
Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.
Jsme vám k dispozici on-line -